niedziela, 24 kwietnia 2011

Funkcjonalność bloga

Trzeba iść z duchem czasu. Powoli zabieram się za modernizację bloga, tj. wprowadzenie do niego wszystkich nowoczesnych bajerów: RSS-a, wsparcia dla portali społecznościowych etc. Na razie dodałem bardzo egoistyczną ramkę z listą moich dotychczasowych literackich (i tylko literackich, pomijam publicystykę) publikacji, teraz będzie Wam łatwiej nadrobić zaległości. Tak, o tym pomyślałem najpierw, najwyraźniej właśnie od tego zaczyna się dla mnie innowacja. Wesołych Świąt i do przeczytania!

6 komentarzy:

  1. Jeśli będziesz potrzebował jakiejś pomocy odnośnie layotu, wsparcia portali społecznościowych (FB, Twitter, Feedburer) dla Twojego bloga pisz śmiało na mail.
    Świątecznie pozdrawiam!
    Borejko.
    PS. O na ten przykład możesz wyłączyć weryfikację słowną dla komentarzy. Zrobiłem to chyba ponad rok temu i zapewniam Ciebie że ilość spamu jest marginalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!

    Skoro oferujesz, to w najbliższym czasie na pewno się zgłoszę.

    Pozdrawiam,
    Marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim zmień szatę graficzną, bo ta czerń działa dołująco. Polecam strony:
    http://btemplates.com/,
    http://www.templatesblock.com/,
    http://www.bloggerstyles.com/ -- znaleźć można na nich każdy dowolny szablon, który naprawdę uatrakcyjni twoją stronę. Do wyboru, do koloru. Zawsze z nich korzystam i nie narzekam :) Pozdrawiam, czekając rezultatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie usuń tę czerń i justuj tekst, lepiej się będzie czytało:-) A przy okazji i ja skorzystam z linków, dzięki Barbaro:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałem ostatnio "Świętego Głupca" i dlatego też m.in trafiłem na tego bloga, przyznam, że czerń dołuje, ale jeśli masz już zmieniać szatę to niech pozostanie w klimacie przewodnim, czyli białego atramentu, a egoistyczna linkarnia bardzo się przydała, bo z chęcią nadrobię zaległości i przeczytam o "Świętym z Issyk-kul".

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, chwilę mnie nie ma i blog ożywa ;)
    Chciałem już pisać, że ktoś wcześniej zwracał mi uwagę na szatę graficzną, ale Eruana się przypomniała :) Pomyślę o tym, ale, jak pisze DaVe, chciałbym pozostać wierny nazwie bloga... zobaczymy, wniknę w to, ale nic nie obiecuję ;)

    @DaVe

    Miło mi, że "Święty Głupiec" Ci się podobał (tak w każdym razie wnioskuję ;)). Razem ze "Świętym z Issyk-kul" i "Kodesh Hakodashim" (na razie nigdzie nie publikowane) te 3 opowiadania tworzą swego rodzaju trylogię (gdzieś już o tym pisałem), a jednocześnie rozgrywają się w tym samym świecie, co "Śmiertelny bóg" i "Lato księżycowych ciem".

    Pozdrawiam serdecznie (wszystkich postujących ;))!

    OdpowiedzUsuń