czwartek, 21 marca 2013

Pyrkon 2013

Już jutro startuje Pyrkon - festiwal fantastyki w Poznaniu, a z roku na rok coraz większe wydarzenie dla wszystkich fanów fantastyki i tych, którzy dopiero się w temat wkręcają. Pojawię się na nim w charakterze gościa, więc szczególnie zapraszam na punkty programu w których będę miał przyjemność uczestniczyć ;)

Gdzie i kiedy?

Oficjalnie zaczynam jutro o godzinie 19:00, biorąc udział w dyskusji: Research, czyli czy dałbyś sobie rękę uciąć, żeby móc to opisać? (Aula 2, budynek 14, IIp.).

W sobotę, w tym samym miejscu, ale o godzinie 17:00, razem z innymi pisarzami porozmawiamy o tym, czy długość ma znaczenie. A o 20:00 na trzecim piętrze budynku 14. będzie można uzyskać autografy :)

Ponadto będzie można mnie jeszcze spotkać m.in. na stanowisku wydawnictwa gier planszowych Rebel.pl (godziny wciąż do ustalenia, ale pewnie w sobotę).

Poza tym zamierzam się kręcić tu i tam, bo w końcu jestem tak samo fanem fantastyki, jak i Wy :) Jeśli na mnie gdzieś wpadniecie - śmiało zaczepiajcie.

Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Fuck.

    Miałem ambitny plan cię znaleźć i w końcu zamienić parę słów na żywo, a wyszło jak wyszło, nawet książek z domu do podpisania nie zabrałem. Słabo.
    Pozostaje liczyć na jakieś inne konwenty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co się upiecze... ale to już pewnie w drugiej połowie roku - chyba, że pojawisz się na festiwalu GRAMY w Trójmieście.

    OdpowiedzUsuń