piątek, 20 kwietnia 2012

Pola kwiatów SFFiH 79

Tak jak zapowiadałem kilka dni temu, w majowym SFFiH pojawi się moje opowiadanie, "Pola kwiatów". Po lewej możecie zobaczyć okładkę magazynu, a tutaj znajdziecie spis treści.

Kiedy o tym myślę, nachodzą mnie bardzo sprzeczne uczucia. Kolejne opowiadanie, kolejna historia, powinienem się cieszyć, ale... jeśli nie wiecie, SFFiH zamyka swoje podwoje na czas nieokreślony. Majowy numer będzie ostatnim, który się ukaże. Jeśli ktoś z Was śledzi moją pisarską karierę, to zapewne pamięta, że  debiutanckie opowiadanie zostało opublikowane właśnie w Science Fiction, Fantasy i Horror, dokładnie dwa lata temu. Od tamtego czasu na łamach SFFiH ukazały się jeszcze dwa, "Pola kwiatów" będą czwartym, ostatnim.

Jest mi niezmiernie przykro, bo SFFiH było jedynym pismem w swoim rodzaju (NF ma jednak inny profil) - w 90% składało się z opowiadań polskich autorów, regularnie dawało szanse debiutantom. Nie sądzę, aby po jego odejściu jakiś inny magazyn wypełnił tę lukę. RIP, SFFiH.   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz