sobota, 14 kwietnia 2012

Powrót

Ostatnio było tu dość martwo, ale mam dobrą wymówkę - podróżowałem przez Australię. Teraz już jestem z powrotem i powoli wdrażam się w normalny tryb życia.W najbliższych tygodniach możecie się spodziewać:

- opowiadania "Pola kwiatów" należącego do cyklu o Worthingtonie. Tym razem wziąłem na warsztat Iran w przededniu rewolucji islamskiej. Trochę tu Kapuścińskiego, trochę żywych trupów, oceńcie sami ;) Opko ukaże się w majowym/ostatnim numerze SFFiH.
- tekstu publicystycznego o historii alternatywnej. Staram się odpowiedzieć na pytanie "Co by się stało, gdyby starożytny Rzym nie upadł?" Tekst powstał na podstawie prelekcji, którą wygłosiłem na zeszłorocznym Coperniconie i, jeśli wiatry okażą się pomyślne, będzie pierwszym z całej serii tego typu felietonów. Możecie go szukać w majowym Qfancie.
- Slaviki. Wciąż nie mam dokładnej daty premiery, ale to już ostatnia prosta, gra powinna się ukazać na przełomie maja/czerwca.

- Podcastu Masa Kultury. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, w niedługim czasie będziecie mieć wątpliwą okazję usłyszeć mój niewyraźny, chropowaty głos...

- prelekcji na GameDay 2012 (11-13 maja). Do Sosnowca co prawda daleka droga, ale australijskie szosy trochę mnie zahartowały. GameDay to impreza dla graczy i developerów gier video. Ja dorzucę swoje trzy grosze i postaram się opowiedzieć co nieco o technikach budowania fabuły.
- panelu dyskusyjnego podczas Nocy Bibliotek (19 maja). Dziewiętnastego maja będę w Warszawie; wraz z innymi, znakomitymi polskimi pisarzami wezmę udział w tajemniczej dyskusji, która może przeciągnąć się do późnych godzin nocnych. Afterparty nie wykluczone.

Na razie to tyle, ale pracuję jeszcze nad innymi projektami. Kiedy tylko coś wyklaruje się na tyle, aby mógł o tym mówić, niezwłocznie Was powiadomię.

2 komentarze:

  1. Brak mi słów...Australia...zazdroszczę ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, rok mi zajęło dopięcie wszystkich szczegółów, ale było warto. Może wrzucę tu później jakieś zdjęcia/relację - jeśli jest na coś takiego zapotrzebowanie ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń